tirsdag 7. mai 2013


Minikommode i grungestil

Dette er et av prosjektene jeg har laget som DT for HobbyKunst. Såvidt jeg vet står den nå i butikken. Den er laget av store fyrstikkesker delt i to, tykk kartong, brun Bazzil, mønsterpapir og utklipp fra mønsterpapir bl.a.

Fatet er utklipp fra mønsterark fra HobbyKunst som er limt på kartong. Utklippet er en ramme med bilde, men bildet er dekket over med Distress Ink (Walnut Stain), og rundt kanten er det lagt et passe tykt lag med Glossy Accent. Det samme er gjort med klokken. Blomstene er laget av den minste størrelsen av Retro Flower punch, blomsterstilkene er avklippede blomsterstilker av andre blomster og som vase har jeg brukt lokket til en gammel nesespray. Det er brukt Dies fra Spellbinders ved foten på kommoden. 

Kubbelysene er laget av deler av et telys, formet lett for hånd. Det er brukt ståltråd som veker. 

For å vise størrelsen har jeg lagt ved en kulepenn. 


2 kommentarer:

  1. Herlighet, jeg har ikke ord. Denne er jo så nydelig.

    SvarSlett
  2. Sykt kul, og digger detaljene. Lysene spesielt :-)

    SvarSlett