fredag 12. april 2013

Bokkort til 30-åring

Dette bokkortet lagde jeg for søstrene til jubilanten. 
Han er en tøff rockemusiker og den traff visst slike jeg ønsket.

Boken er laget av kartongrester (gjenbruk av matemballasje).
Utsiden er embosset med Spellbinders M-bossabilities (EL-017) etter at den
var dekket av metalltape. Dekket med svart akrylmaling hvor det meste ble pusset av.



På innsiden har jeg brukt diverse rester; lenke, bølgepapp, osteklut og metalldingser.
Bildet av jubilanten er montert på en ramme fra Kort og Godt, og rammen
er farget på deler med rød Promarkers. Rammen er farget med alkoholblekk (Red pepper) og
montert med 3D-puter.




På baksiden har jeg montert logoen min under metalltapen.
Den er skåret ut med Silhouette Cameo. 

1 kommentar:

  1. Dette er desidert den råeste kortet/gaven jeg har sett til mann. Og den er herved bokmerket, for dette skal jeg jaggu prøve meg på. Fantastisk!

    SvarSlett