torsdag 11. april 2013

Bokkort og femifolder

Jeg har sjelden inspirasjonsstopp, men ofte for mange ideer. Da hender det jeg ikke får gjort noe, for jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Akkurat sånn har jeg det nå, så da kan jeg jo ta meg tid til å legge ut noen tidligere arbeider.



Bokkort i metall
Bokkort til en venninnes 40-årsfeiring. Selve boken er laget av kartongrester 
(lasagne/vaskemidler) og dekket med metalltape og svart akrylmaling.


Metalltapen, som er krøllet før den er lagt på, er på utsiden og tagen dekket
med alkoholblekk (sepia) og clearembosset med pulver og varmepistol etterpå.



Femifolder i eske

Dette er bursdagskortet jeg laget til min svigerinne i februar. Jeg kaller det femifolder, men vet ikke hvor jeg har det navnet fra. Selve kortet har jeg gjort en variant av bretteteknikken til Marianne Skjelstad. Jeg har laget mange kort som hennes mal også. De kommer etterhvert.


Dette er esken kortet ligger i. Blomster fra WOC,
papiret var noe jeg hadde liggende. Rundt vinduet har jeg brukt MS-punch.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar